Intrebari frecvente

Care este procedura de comandă?

Pașii unei comenzi online sunt următorii:

1. Alegeți produsele (după ce le configurați după preferințe)

2. Finalizați comanda

3. Dupa ce ați trimis comanda, veți fi contactat în maxim 24 de ore de un reprezentant Moll pentru verificarea detaliilor și pentru confirmare.

4. În cel mai scurt timp veți primi factura de avans pentru valoarea de 30% din valoarea comenzii (aceasta trebuie achitată prin OP), pentru o valoare a comenzii de peste 8000 ron tva inclus. Pentru valori sub 8000 ron tva inclus nu se percepe avans.

5. În maxim 5 săptămâni veți fi contactat pentru a stabili detaliile livrării.

Modalitățile de livrare sunt :

  • în București – livrarea și montajul la domiciliu sunt incluse în preț
  • servicii de curierat direct la domiciliul clientului

 

Care este perioada de garanție?

Perioada de garanție este de 5 ani pentru sistemele birourilor MOLL, iar pentru scaune și lămpi 5 ani. De asemenea se oferă o garanție post vânzare de 5 ani, aceasta înseamna că : dacă ați achiziționat un birou și veți dori un adițional într-o culoare care nu se mai produce, aceasta va fi produsă special pentru Dumneavoastră în limita maximă de 5 ani de la prima achiziție.

Cataloage

Ai nevoie de mai multe detalii despre produsele noastre? Descarca cataloagele/brosurile moll.

Descarca catalog

Newsletter

Inscrie-te pentru ultimele noutati si promotii